Da li vaš Instagram nalog privlači prave pratioce? Želite da znate kako da povećate publiku koja se pretvara u kupce? U ovom blogu ćete otkriti najbolje vrste sadržaja za kreiranje da biste privukli angažovane i lojalne pratioce.
Pronađite pravi miks sadržaja za povećanje broja pratilaca na Instagram
Mnoga preduzeća se toliko fokusiraju na hakove i trendove rasta da zaboravljaju na kvalitet i sadržaj postova koje objavljuju. Iako trikovi za rast pratilaca mogu dati privremene nalete rezultata, taj rast uglavnom nije održiv i retko dovodi do konverzija.
Kada je u pitanju objavljivanje sadržaja na Instagramu, najbolji miks uključuje mešavinu svih vrsta. Međutim, posebnu pažnju treba obratiti na prednosti koje vam svaka vrsta sadržaja donosi na Instagramu.
Instagram Reels
Instagram reels mogu proizvesti ogroman doseg. Reels je uglavnom kratak sadržaj, samo 5-20 sekundi, i može da vas dovede pred mnogo ljudi koji još ne prate vaš posao. Algoritam je podešen na ovaj način jer će ljudi kliknuti na reels, skrolovati do sledećeg, a zatim sledećeg reels-a nakon toga. Dakle, Instagram Reels je jedan od najboljih načina da dođete do novih ljudi.
Verovatno nećete masovno uticati na ovu novu publiku, ali ćete bar izaći ispred njih. Dakle, ovde biste želeli da vrhunski dizajnirate svoj sadržaj, kako biste podigli svest kod ljudi koji vas ne poznaju.
Instagram Feed Posts
Sledeći tip sadržaja koji treba da pogledate su vaši postovi u feed-u kao što su vaše slike ili carousel. Gledajte na ovaj sadržaj kao na način da služite svojoj zajednici. Ovaj sadržaj neće dostići veliki doseg pred novim ljudima, ali takođe neće biti skriven samo za vaše trenutne pratioce. Ovaj sadržaj će videti neki novi ljudi, što je savršena prilika da im kažete šta će dobiti ako vas prate.
Takođe želite da optimizujete sadržaj svog feed-a tako da se više može deliti, što znači da treba da objavljujete takve vrste postova koje bi ljudi želeli da dele. Ovo može biti citat koji se može povezati ili motivacioni ili neki uvid koji dajete ljudima. Sadržaj treba da bude toliko vredan da će vaši pratioci biti primorani da ga podele sa svojim pričama.
Instagram video
Instagram video je sadržaj dugog formata u koji zaista možete da se udubite i pomognete svojim pratiocima. Opet, ovo verovatno neće dopreti do mnoštva novih ljudi i izgraditi svest, ali će doći do vaših postojećih sledbenika i može ojačati taj odnos. Instagram video snimci vam omogućavaju da objavljujete duže obuke i detaljne demonstracije ili savete o vašoj niši ili industriji.
Instagram priče
Instagram priče su mesto gde možete da budete zaista sirovi i nefiltrirani sa svojom publikom. Tu ličnu vezu sa svojim pratiocima možete izgraditi još dublje. Pošto se Instagram priče zaista prikazuju samo vašim pratiocima, ovo je jedno od najboljih mesta za negovanje i generisanje potencijalnih klijenata za vaše poslovanje.
Ukoliko imate problema sa privlačenjem novih kupaca putem društvenim mreža, naše usluge marketinga na društvenim mrežama vam mogu pomoći. Kontaktirajte nas i mi ćemo osmiliti strategiju koja će vam pomoći da skalirate vaš biznis.
Sada, očigledno postoji malo ukrštanja među ovim karakteristikama. Instagram video neće biti prikazan samo vašoj publici već i nekim novim ljudima. Instagram reels neće biti prikazani samo novim ljudima, već će takođe doći do neke vaše publike.
Međutim, kao opšte pravilo, Instagram reels se odnosi na podizanje svesti, Instagram video snimci i postovi na feed-u su su pokušaji da dobiju deljenja i da dopru do ljudi, a Instagram priče su o negovanju vaše publike i veze koju gradite sa njom.
Kreirajte Instagram sadržaj koji podstiče angažovanje vaše publike
Naravno, postavljanje prave mešavine sadržaja samo je deo jednačine. Takođe želite da objavite sadržaj koji će podstaći angažovanje.
Kada je vaša publika u mogućnosti da se poveže sa vašim sadržajem, to je za vas znak da vaš sadržaj razvija vezu kojoj težite. Međutim, on takođe šalje signale Instagram algoritmu da vaš sadržaj ima vrednost. Ovo može pomoći da se osigura da će vaš budući sadržaj biti istisnut još više.
Odgovorite na česta pitanja
Najveći odlučujući faktori u kreiranju sadržaja koji izaziva angažovanje su dobra tema i znanje šta ciljna publika želi da vidi.
Možete dobiti neke nagoveštaje o preferencama vaše publike samo obraćajući pažnju na vrste pitanja koje postavljaju. Obavestiće vas šta žele da nauče i šta osećaju da nedostaje vašim objavama jednostavnim postavljanjem ovih pitanja. Pretvorite odgovore na ta pitanja u kratke delove sadržaja za koje znate da žele da vide, što čini još većom verovatnoćom da će se uključiti, deliti i gledati vaš sadržaj.
Koristite “hook”
Još jedna stvar koju možete da uradite da biste bili sigurni da je vaš sadržaj privlačan je da ga unapred skriptujete. Ovo može biti posebno korisno kada snimate video zapise ili reels. Zapišite grubi nacrt onoga što ćete raditi, držeći ga što je moguće konciznijim. Ponekad pokušaj snimanja u ovom trenutku može dovesti do lutanja, što onda gubi interesovanje ljudi.
Uverite se da imate hook na početku videa, nešto što zaista privlači pažnju publike u prvih nekoliko sekundi. Na primer, ako se radi o kolumni o tome koje heštegove da koristite, mogli biste da počnete sa „Koristite ovu strategiju heštegova da udvostručite svoj doseg“ ili „Koristite ovu strategiju sadržaja da povećate lajkove“. Publika odmah zna šta dobija i ima razloga da gleda.
Ovo se ne odnosi samo na vaše reels na Instagramu ili vaš Instagram video, već i na početak naslova koji prate vaše slike i carousel i vaše Instagram priče. Prvih nekoliko reči ili prva sekunda postaje najvažnije u smislu privlačenja pažnje publike.
Pretvorite svoje pratioce na Instagramu u kupce
Kada je u pitanju prodaja na Instagramu, kompanije rade dobro kada se fokusiraju na ishod koji želi njihova publika. Drugim rečima, ako prodajete proizvode, istaknite prednosti posedovanja tog proizvoda. Ako prodajete uslugu, naglasite uticaj koji bi vaša usluga imala na nečiji život ili nečiji posao. Ukoliko vas interesuju još saveta za prodaju putem instagrama, pogledajte moj prethodni blog na temu reklamiranja na instagramu.
Ljudi žele da znaju više od liste karakteristika i cena vaših proizvoda i usluga, žele da znaju kakav će uticaj kupovina ovih stvari imati na njihov život, a Instagram je mesto gde ljudi idu da vide svet tuđim očima. To je savršeno mesto da se istakne takav uticaj.