Profesionalna Usluga

Marketing na društvenim mrežama

Jedan od najboljih načina da stigneš do svojih kupaca i publike jeste plasiranje sadržaja na društvenim mrežama. Ovaj proces se ubrzava ulaganjem u oglašavanje i drugim marketinškim aktivnostima. Marketing na društvenim mrežama još uvek predstavlja jedan od najisplativijih načina reklamiranja, posebno na domaćem tržištu.

Zašto je marketing na društvenim mrežama bitan za tvoj biznis?

Kako ispravno promovisati biznis na društvenim mrežama?

Kada je reč o promociji i marketingu na društvenim mrežama, postoji mnogo različitih pristupa, koji uglavnom zavise od naše namere i potreba našeg biznisa. Većina biznisa oglašava se metodom takzovanog bustovanja postova. Iako nema ničeg pogrešnog u tome, postoje daleko efikasniji načini ulaganja novca u marketing na društvenim mrežama. Dobra promocija biznisa počinje – strategijom. Dobra strategija čini 70% uspeha.

Cena marketinga na društvenim mrežama
SEO analiza

Analiza tržišta i poslovanja

Istraživanje konkurencije, njihovih aktivnosti i pregled zatečenog stanja kod klijenta.

Istraživanje ključnih reči

Postavljanje ciljeva i strategije

U zavisnosti od ciljeva, za klijente se postavlju strategija i plan aktivnosti za dalji razvoj.

seo strategija

Kreiranje sadržaja i reklama

Nakon postavke strategije i plana kreće se sa njihovom detaljnom realizacijom.

seo rezultati

Praćenje i analiza rezultata

Detaljno se posvećujemo analizi rezultata koji donose sadržaj i+ili reklame.

Prednost OGLAŠAVANJA NA društvenim mrežama

Prednosti oglašavanja na društvenim mrežama su velike. Kupci nam nikada nisu bili bliži, a zahvaljujući Facebook-u, Instagramu, LinkedIn-u i sl. danas imamo mogućnost da se obraćamo isključivo onim ljudima koji su potencijalno zainteresovani za to što nudimo, odnosno onim ljudima čija interesovanja ka tome impliciraju. Pored toga, od velikog je značaja napomenuti da nam veći broj tih platformi nudi opciju „retargetinga“, odnosno da možemo da naše reklame prikazujemo ljudima koji su već posetili naš sajt, pogledali više od 50% videa, komentarisali nam objavu ili poslali poruku (ovo je samo deo mogućnosti). Evo samo nekih od benefita koje nam profesionalno oglašavanje na društvenim mrežama može doneti:

Precizno oglašavanje potencijalnim kupcima

MOgućnost retargetinga (ponovnog oglašavanja zainteresovanim kupcima)

Plaćanje reklama prema konverzijama (prema prodaji, prikupljenom mailu, preuzimanju aplikacije i sl.)

Praćenje analitike u kojoj se vidi tačna isplativost reklame, odnosno koliko puta nam se vratio uložen novac

Kombinovanje kampanja sa drugim platformama zarad više isplativosti i prodaje

Usluge oglašavanja na društvenim mrežama

Oglašavanje na društvenim mrežama spada u red osnovnih usluga koje nudimo. Za svakog klijenta pravimo specifičnu ponudu, koja je zasnovana na potrebama tog klijenta i specifičnostima industrije i/ili niše u kojoj posluje. Neke od usluga koje su vam na raspolaganju su:

Izrada marketinške strategije za društvene mreže

Bez strategije i najjači igrači mogu da pokleknu. Zato je bitno da uvek znamo kada i zašto radimo neke stvari.

Planiranje budžeta za oglašavanje na društvenim mrežama

Dobra organizacija je pola posla, a dobro raspoređen budžet znači preciznu i efikasnu investiciju u poboljšanje prodaje.

Kreiranje kampanja i propratnog sadržaja za oglašavanje

Kreiranje vizuala, pisanje prodajnih tekstova, predefisanje targeta i podešavanje kampanja su podrazumevane aktivnosti.

Kreiranje jedinstvenog sadržaja za društvene mreže

Osim prodajnih kampanja, sadržaj na društvenim mrežama je veoma važan. U zavisnoti od niše, kreira se unikatan i koristan sadržaj.

Optimizacija kampanja na društvenim mrežama

Nakon završetka test faze i faze učenja, oglasi koji pokazuju potencijal se skaliraju, a oglasi koji negde „zapinju“ se unapređuju.

Započnimo sa sadradnjom

Želite da unapredite vašu prodaju i time povećate profit? Kontaktirajte nas i osmislićemo vam kampanje zbog kojih će vam promet na sajtu skočiti!

Facebook reklamiranje (oglašavanje)

Oglašavanje putem Fejsbuka spada u jedne od najpopularnijih modela oglašavanja, pre svega zbog svoje jednostavnosti. Takođe, Fesjbuk je još uvek vodeća društvena mreža i sasvim sigurno će ostati barem još neko vreme. Prema zvaničnim podacima prosečan korisnik u Srbiji klikne na 25 oglasa mesečno.

Cena Facebook reklamiranja

Cena Facebook reklamiranja zavisi od mnoštva faktora. Neki od osnovnih su tehničke prirode i uslovljene su samim tržištom na Fejsbuku. U ove faktore spadaju lokacija, ciljna grupa, vrste kampanja i zasićenost same niše koja se targetira. Tako bi recimo odabir tzv. lead generation kampanje za ciljnu grupu 25-45 u Njujorku, SAD, za neki potrošački proizvod rezultirao dalekom većom cenom za klik, nego kada bismo istu kampanju pokrenuli u Srbiji. Gotovo da je nemoguće predvideti cenu vašeg prosečnog klika, mada se može reći da Srbija još uvek spada u najjeftinije države na svetu, kada je reč o oglašavanju na Fejsbuku, dok su najskuplje Sjedinjene Američke Države, Australija, Skandinavija, Dubai i UAE generalno. 

 

Međutim, od same cene klika, marketarima je daleko važnija cena konverzije – odnosno koliko vas na kraju košta vaš kupac. Ponekad, mada je to vrlo retko, kupac se na kupovinu odlučuje nakon što jednom pogleda oglas. U većini slučajeva, potrebno je da se potencijalni kupac nekoliko puta susretne sa vašim brendom pre nego što se odluči na kupovinu.  Za neke kompanije, retargeting je jedini način da uopšte dođu do kupaca putem oglašavanja. To je najčešće slučaj sa onim proizvodima i uslugama za koje je potrebno izdvojiti veću svotu novca, ili koje prosto ne kupujemo često.

OSNOVNI PAKET REKLAMIRANJA NA FACEBOOK-U

Budžet nije uračunat u cenu
Od 320€ Mesečna usluga
  • Istraživanje tržišta i konkurencije
  • Priprema strategije i plana oglašavanja
  • Kreiranje persone/idealnog kupca
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame​
  • Izrada vizuala/brifing drugom dizajneru
  • Podešavanje reklama
  • Praćenje analitike i optimizacija reklama
  • Nadzor i upravljanje budžetima za ogašavanje
  • Retargeting kampanje
  • Vođenje društvenih mreža
  • Kreiranje sadržaja za društvene mreže
  • Plan aktivnosti za društvene mreže
  • Influenser marketing

Instagram reklamiranje (oglašavanje)

Instagram reklamiranje je jefitnije, ali kod nas još uvek manje popularno od Fejsbuk oglašavanja. Kako Instagram sve više uvodi nove funkcije, tako se sve manje računa na organski reach. Zlatno doba organskog marketinga na društvenim mrežama polako prolazi, i navike korisnika se menjaju. Takođe, kod samih kupaca onlajn kupovina postaje sve popularnija, a Instagram je na našem tržištu sve više mesto gde zapravo tražimo nove proizvode, posebno kada je reč o malim ili srednjim biznisima. Zbog manje cene reklamiranja, Instagram je sjajna opcija, posebno za biznise koji još uvek nemaju sat/prodavnicu. I čisto da ne bude zabune, i Instagram i Facebook su u vlasništvu iste kompanije (META), i često će se reklame sa FB-a videti i na instagramu, takođe se većina marketara odlučuje za kombinovane kampanje koje pokrivaju obe društvene mreže, što u 99% slučajeva i pruža najbolje rezultate.

OSNOVNI PAKET REKLAMIRANJA NA INSTAGRAMU

Budžet nije uračunat u cenu
Od 280€ Mesečna usluga
  • Istraživanje konkurencije i tržišta
  • Priprema strategije i plana oglašavanja
  • Kreiranje persone/idealnog kupca
  • Pisanje tekstova za vizuale i kampanje
  • Dizajniranje vizuala prema IG standardima
  • Podešavanje reklama
  • Praćenje analitike i optimizacija reklama
  • Nadzor i upravljanje budžetima za ogašavanje
  • Retargeting kampanje
  • Vođenje društvenih mreža
  • Kreiranje sadržaja za društvene mreže
  • Plan aktivnosti za društvene mreže
  • Influenser marketing

Cena Instagram reklamiranja

Kao što smo već rekli, CPC na Instagramu može da bude dosta niži nego na Fejsbuku, ali to i dalje ne mora da znači da je reklamiranje na Instagram isplatljivije. Sam oglas je samo jedan elemenat konverzije, a krajnji iznos koji mi na kraju uložimo u našeg kupca gotovo je nemoguće predvideti, ali ga je moguće optimizovati. Ukoliko dobro postavite svoj profil, izgradite bazu vernih fanova, među kojima imate i zadovoljavajući broj vernih kupaca, lako se može desiti da pojeftinite i akviziciju novih klijenata.

Prosto, što bolji proizvod, što bolji marketing na društvenim mrežama, što profesionalnije urađene kampanje – to bolja konverzija. Ako bismo vam rekli da jednog od našeg klijenata prosečna konverzija košta oko 50 dolara, sigurni smo da bi vaša prva reakcija bila da je to preskupo. Ali ako vam kažemo da on od tog klijenta zaradi 470 dolara, biće vam jasno da se tom klijentu isplati da uloži novac u reklamiranje. Cena oglašavanja zapravo najmanje važna stavka i čitavoj priči oko Instagram reklamiranja.

Na kraju, ono što je važno jeste dolazak do kupaca. Bilo da se vaš biznis zasniva na instagramu ili ne, pre ili kasnije ćete morati da imate svoj sajt kako biste mogli da kreirate reklame koje zapravo mogu precizno da se prate. Najvažnije je da vam je marketing isplativ, a praćenjem ovih stvari ćete uvek biti u toku sa time da li vam se, i koliko vaše kampanje isplate.

 

Vođenje profila na društvenim mrežama (Community management)

Community management je sve popularnija, a za neke kompanije i potpuno neophodna usluga. Vaša internet radnja nema ograničeno vreme, a Instagram i Fejsbuk su neka vrsta izloga. Bolje rečeno – informativnog punkta. Upravo se kroz poruke na društvenim mrežama raspitujemo o veličini, ceni, uslovima kupovine i troškovima slanja. Po statistici to najčešće radimo vikendom, nedeljom, ili u kasnim popodnevnim satima. Što potencijalni kupac duže čeka na odgovor, to se više “hladi” i lakše okreće ka drugoj kompaniji koja nudi iste, ili slične proizvode, odnosno usluge. Puno posla zar ne?

E sad zamislite da na sve to morate da razmišljate i o sadržaju za mreže – objave za vaš profil i story, reels, video materijal, pisanje opisa i dizajn svega toga.

Vama je kao vlasniku biznisa daleko važnije da se posvetite prodaji i komunikaciji sa kupcima jer samo vi možete u svakom momentu znati koliko imate robe na stanju, međutim kreiranje sadržaja za društvene mreže ne sme biti zanemareno jer bez njega prodaja može da stagnira, a novac ostaje tamo negde, van našeg domašaja. Upravo iz tog razloga velik broj kompanija donosi odluku da kreiranje sadržaja za društvene mreže kompletno prepuste profesionalcima i svoje aktivnosti usmere direktno na svoj biznis.

Cena uslužnog vođenja društvenih mreža

Mi našim klijentima nudimo različite Social Media Menadžment (SMM) pakete koji su prilagođeni njihovim potrebama.

OSNOVNI PAKET VOĐENJA DRUŠTVENIH MREŽA

Budžet nije uračunat u cenu
Od 270€ Mesečna usluga
  • Osmišljavanje objava za feed i story
  • Do 8 objava za feed (4x carousel, 4x single)
  • Do 15 story objava
  • Kreiranje persone / avatara
  • Kreiranje do 3 reklama za objavljen sadržaj
  • Do 2 društvene mreže
  • Analiza sadržaja ​
  • Izveštavanje na mesečnom nivou
  • Istraživanje konkurencije i tržišta
  • Influenser marketing istraživanje
  • Krizna komunikacija (Krizni PR)
  • Praćenje rezultata u prodaji
  • Podešavanje naprednih reklama
  • Influenser marketing

NAPREDNI PAKET VOĐENJA DRUŠTVENIH MREŽA

Budžet nije uračunat u cenu
Od 350€ Mesečna usluga
  • Osmišljavanje objava za feed i story
  • 12+ objava za feed
  • 20+ story objava
  • Kreiranje persone / avatara
  • Kreiranje do 5 reklama za objavljen sadržaj
  • 3+ društvene mreže
  • Analiza sadržaja
  • Izveštavanje na mesečnom nivou
  • Istraživanje konkurencije i tržišta
  • Influenser marketing istraživanje (po potrebi)
  • Odgovaranje u kriznim situacijama
  • Praćenje rezultata u prodaji
  • Podešavanje naprednih reklama
  • Odgovaranje na upite, poruke i komentare​

Cilj marketing kampanja na društvenim mrežama

Postoje dva osnovna cilja marketinga na društvenim mrežama: promocija samog brenda i prodaja proizvoda, odnosno usluga. Obe stvari su jednako važne, jer zdravo izgrađen brend od kupca pravi vernog kupca, koji se iznova vraća i koristi naše usluge ili kupuje naše proizvode. Zato je važno obratiti se stručnjacima, koji nizom marketinških aktivnosti od biznisa prave brend, i koji će vam pomoći da pokrenete kompleksne i efikasne kampanje oglašavanja, sa ciljem da se:

  • Poveća konverzija, a samim tim i profit koji ostvarujete
  • Poveća ROI kroz optimizaciju svih sadržaja koji čine prodajni levak
  • Smanje CPM i CPC i tako za manje novca dobiju bolji rezultati
Usluge marketinga na društvenim mrežama
Cena marketinga na drustvenim mrezama

Niste sigurni šta vam je potrebno?

Ne brinite, rado ćemo vas saslušati i otkloniti sve potencijalne nedoumice i ukoliko je neophodno, još detaljnije pojasniti usluge koje vam nudimo. 

Budite slobodni da nam pošaljete upit i neko iz našeg tima će vam se veoma brzo javiti.