Profesionalna Usluga

PPC Usluge - Profesionalno Oglašavanje

Jedan od najefikasnijih načina da stigneš do svojih kupaca i publike jeste da im ponudiš ono što zapravo i traže. To se najbolje postiže PPC oglašavanjem i pozicioniranjem vaših usluga ili proizvoda u sam vrh pretrage na Google-u. Pored toga, u PPC paketima možete naći i kombinovano oglašavanje sa društvenim mrežama kako bi se iz vašeg onlajn biznisa izvukao maksimalan potencijal.

PPC

PPC Usluge

Da li ste ikada razmišljali o tome kako oni veliki svetski ecommerce biznisi rade tako dobro i imaju toliki promet novca? Osim toga što je i više nego izvesno da svi oni moraju da imaju dobre i kvalitetne proizvode, bez kojih ne možemo ni da pokrećemo uspešan biznis, imaju jednu veoma bitnu stvar – izuzetno dobro podešene reklame za prodaju. Takve reklame oni najčešće plaćaju po akviziciji korisnika, bilo da je ona prodaja, uzimanje njihovog maila ili nešto treće, što je njima u datom trenutku sastavni deo strategije. Profesionalno podešavanje plaćenog oglašavanja se stručno zove media buying, međutim, kod nas je ta delatnost poprimila drugi termin – PPC.

Šta je PPC?

PPC oglašavanje, u direktnom prevodu znači pey per click (plaćanje po kliku) i ono se konkretno odnosilo na search kampanje koje se podešavaju za Google. Međutim, vremenom je Google dobio mnogo novih opcija, gde je search kampanja (kampanja za prikazivanje rezultata u pretrazi) samo jedna od mnogih drugih, a PPC je postao termin koji se koristi kad god treba da se radi plaćeno oglašavanje. 

To konkretno znači da danas, PPC specijalistima sebe nazivaju ljudi koji se bave oglašavanjem na:

  • Google-u
  • Facebook-u
  • Instagram-u
  • Itd.
šta je ppc
PPC usluge cena

Šta PPC Oglašavanje donosi vašem biznisu?

Svako ima neki problem koji želi da reši, i to je nešto sa čime ćemo se svi složiti.

Kako su naš proizvod ili usluga adekvatno rešenje za nečiji problem, koliko god on specifičan bio, sve što treba da uradimo je da to rešenje predstavimo kao relevantno i pozicioniramo ga što bolje u svesti potrošača, odnosno kod ljudi kojima je ono potrebno.

U skladu sa time, glavna prednost PPC oglašavanja jeste ta da našim potencijalnim kupcima možemo direktno da oglasimo proizvode i usluge koje imamo da ponudimo. 

Time im olakšavamo potragu za rešenjem, nudimo im baš ono što su tražili i motivišemo ih da kupe baš od nas.

Uz pažljivo osmišljenu strategiju, istraživanje tržišta i adekvatan pristup našim kupcima, a sve to korišćenjem jedne ili kombinacijom više platformi, za klijente kreiramo miks aktivnosti koji direktno utiču na njihovu prodaju i povećavaju promet na njihovom web sajtu.

Kako mi radimo PPC kampanje?

Kada je reč o saradnji sa klijentima, ono čime se ponosim jesu procedure i stručnost ljudi koje sam okupio u svom timu. Svim kampanjama pristupamo sa velikom pažnjom, jasno im definišemo ciljeve, pratimo budžete i odgovorno stojimo iza svih rezultata koje ostvarimo – bilo da su visoke, ili manje visoke uspešnosti (nekada se i ovo dešava, prosto niko nije savršen).

A za vas koje interesuje kako naše procedure izgledaju, objasniću ih i razložiti po koracima:

Kako se radi PPC
PPC ikonice

Upoznavanje sa biznisom klijenta

Kod PPC oglašavanja je veoma važno da smo upoznati sa biznisom klijenta za kog radimo i njegovim prednostima i manama. Što više znamo, to možemo preciznije da kreiramo oglase.

PPC ikonice

Istraživanje tržišta i konkurencije

Od velikog je značaja da upoznamo teren na kom ćemo se kretati. Nekada je konkurencija slaba, pa je teren raskrčen i prohodan, a nekada jaka, pa je teren od izuzetno teške prohodnosti. Baš zato je važno da znamo gde dolazimo i šta nas čeka, te tražimo rupe u konkurentnim aktivnostima i pokušavamo da ih popunimo i zauzmemo deo tržišta.

PPC ikonice

Kreiranje strategije i plana aktivnosti

Nakon što znamo kakvo je tržište, radimo predlog i procenu budžeta za klijente i na osnovu toga određujemo prioritete u oglašavanju.

PPC ikonice

Kreiranje naloga (kada je potrebno)

Kod klijenata koji prvi put ulaze u svet PPC oglašavanja, ovo je stavka koja mora da se uradi. Nikada oglašavanje ne radimo sa naših naloga, već uvek klijentima kreiramo naloge koji su u njihovom vlasništvu.

PPC ikonice

Priprema svih aseta za oglašavanje

Jedna od najvažnijih stavki kod PPC reklamiranja je praćenje i analiziranje podataka. Iz tog razloga, od velike je važnosti da se podese alati kao što su analitika, FB pixel, conversion tagovi, GTM itd. Sve ovo nam služi za što bolje kreiranje oglasa u budućnosti.

PPC ikonice

Aktivacija test faze oglasa

Prvih 30 dana koristimo kako bismo se upoznali sa tržištem i videli kako naše reklame prolaze. Ova faza je neophodna ukoliko želimo da efikasnije trošimo novac u budućnosti.

PPC ikonice

Pronalazak isplativih reklama

Nakon test faze vidimo koji oglasi su bili najisplativiji i okrećemo se ka njima. Na ovaj način klijentima obezbeđujemo stabilan i potencijalno veći promet novca.

PPC ikonice

Skaliranje plaćenih reklama

Posle određenog vremena puštanja reklama jasno možemo da vidimo šta se najviše isplati. Te oglase dalje, uz povećanje budžeta, skaliramo, povećavamo njihovu prodaju i samim tim dobijamo veći promet novca za klijenta.

Prednosti PPC marketinga

Kada pričamo o njegovim prednostima, PPC marketing je definitivno jedan od najaktuelnijih i najisplativijih vidova oglašavanja u ovoj godini. Evo i nekih, činjenicama potkrepljenih, razloga za to:

Precizno oglašavanja – Mogućnost targetiranja ljudi sa preferencama vašeg idealnog kupca

Cena – Jeftiniji je od bilo kog drugog tradicionalnog vida oglašavanja

Merljivost – sve što se uradi u PPC oglašavanju je merljivo i svaki podatak je dostupan

Efikasnost – rezultati PPC oglašavanja su vidljivi odmah. Ne morate čekati 3 do 6 meseci kako bi se rezultati pojavili

Pozicioniranje – uz PPC oglase možete preko noći dospeti na prvu stranicu gugla ili iskočiti na story-u nekome ko je zainteresovan za specifičan proizvod

Isplativost – uz adekvatno kreirane oglase, našim klijentima smo uspeli da ostvarimo povrat novca od 4x do 19x na uloženo u reklame. To znači da smo za $1000 nekome napravili $4000, a nekome čak $19.000 prometa.

Naše PPC Usluge

Ukoliko ste u potrazi za agencijom koja bi vam uslužno vodila PPC oglašavanje, ovo su usluge koje mi pokrivamo:

Google Search Ads

Kreiranje Google Search reklama usmerenih na ljude koji pretražuju transakcione ključne reči. To znači da se naše reklame prikazuju samo onda kada neko traži sa “novčanikom u ruci” i želi da kupi i sebi reši problem odmah.

Google Display Ads

Kreiranje vizualnih reklama koje su rasprostranjene po internetu i svim sajtovima kojima Google ima pristup. Display baneri su odlični za kampanje koje podižu nivo svesti o brendu ili predstavljaju neku dobru prodajnu akciju.

Facebook / Instagram ads

Kampanje koje usmeravamo na korisnike društvenih mreža i presrećemo ih kako bi kupili naš proizvod. Odlične za proizvode koji zahtevaju impulsivnu kupovinu ili još bolje, retargeting – oglašavanje ka ljudima koju su već posetili naš sajt, ali nisu kupili naš proizvod.

LinkedIn Ads

Reklame predviđene za B2B ponude, profesionalne usluge, obuke, treninge itd. namenjene korporacijama. Mogu se takođe koristiti i u B2C svrhe, iako se prethodni model najbolje pokazao.

Započnimo saradnju

Želite da se oglašavate i uvećate profit? Zakažite sastanak i zajedničkim snagama ćemo pobediti vašu konkurenciju.

Cena PPC Usluga

Cene PPC usluga se ne mogu unapred odrediti zbog različitog obima posla koji je individualan za svakog klijenta. Međutim, u tabeli ispod smo napravili orijentir na osnovu kog možete otprilike zaključiti koje su početne cene u odnosu na vaše potrebe.

STARTER PAKET

1 platforma - klijent bira koju platformu želi
Od 660€ Mesečna usluga
  • Klijent bira između Google ili META platforme
  • Istraživanje tržišta i konkurencije
  • Priprema strategije i plana oglašavanja
  • Kreiranje persone/idealnog kupca
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame​
  • Izrada vizuala/brifing dizajneru
  • Podešavanje reklama
  • Praćenje analitike i optimizacija reklama
  • Nadzor i upravljanje budžetima za oglašavanje
  • Retargeting/remarketing kampanje

ADVANCED PAKET

Kombinacija 2 platforme - Google i META
Od 970€ Mesečna usluga
  • Klijentu se vodi Google Ads i META Ads
  • Istraživanje tržišta i konkurencije
  • Istraživanje konkurencije na obe platforme
  • Priprema strategije i plana oglašavanja za Google
  • Priprema strategije i plana oglašavanja za Social
  • Kreiranje persone/idealnog kupca
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame​ po standardima za Display
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame​ po standardima za Social
  • Izrada vizuala/brifing dizajneru
  • Podešavanje reklama za sve platforme
  • Praćenje analitike i optimizacija reklama
  • Nadzor i upravljanje budžetima za oglašavanje
  • Retargeting/remarketing kampanje
  • Kombinovane kampanje - na 2 različite platforme

DIAMOND PAKET​

Vođenje kompletne online strategije
na UPIT Mesečna usluga
  • Razvijanje ponude za klijenta
  • Optimizacija prodajnog sistema klijenta
  • Klijentu se vode kampanje na 3 ili više kanala
  • Kreiranje omnichannel strategije
  • Istraživanje tržišta i konkurencije
  • Istraživanje konkurencije na svim platformama
  • Priprema strategije i plana oglašavanja za svaku platformu
  • Postavljanje jasnih ciljeva i KPI-eva
  • Kreiranje persone/idealnog kupca
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame po standardima kanala na kom se oglašava
  • Grafička priprema vizuala
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame​ po standardima za Display
  • Pisanje tekstova za vizuale i reklame​ po standardima za Fb/Ig + LinkedIn
  • Edit video reklama
  • Podešavanje reklama za sve platforme
  • Kreiranje email marketing strategije
  • Praćenje analitike i optimizacija reklama
  • Nadzor i upravljanje budžetima za oglašavanje
  • Retargeting/remarketing kampanje
  • Priprema nedeljnih i mesečnih izveštaja
  • Business Development consulting

Facebook i Google Ads kampanje - Idealna marketing strategija

Godinama unazad, tim stručnjaka koji je okupljen u našoj agenciji testirao je različite strategije kako bi došao do formule uspešnih digitalnih kampanja. O njoj ću vam detaljnije ispričati ispod.

E sad, i vi ste se sigurno zapitali kako neki biznisi imaju toliku isplativost?

Kakva tajna se krije iza toga i zašto je vaš konkurent uspešniji od vas?

Zbog čega oni prodaju i koji je razlog tome?

Ukratko, tajna formula i ne postoji, a ključna stavka uspešnih kampanja se baš nalazi u prvoj rečenici koju sam ovde napisao, a ona glasi ovako “godinama unazad, tim stručnjaka je testirao različite strategije”.

Ono što ovakav pristup poslu daje jeste širina, razumevanje i bolje određivanje potreba za različite biznise. Nijedna kompanija nije ista i svakoj kampaniji treba personalizovan pristup.

Upravo to je ono što krasi naš tim i odnos prema našim klijentima.

A kada pričamo o samim kampanjama, to bar nije komplikovano objasniti:

  • Za svakog klijenta se kreira personalizovana strategija na osnovu istraživanja tržišta
  • Svaka strategija mora da sadrži prodajni levak kao osnov svih aktivnosti
  • Kombinacijom Google i Facebook/Instagram oglasa dolazimo do kupaca
  • Različitim oblicima i vidovima kampanja predstavljamo naše klijente i nudimo njihove usluge/proizvode
  • Pratimo sve podatke, izvlačimo preciznu analizu i iz meseca u mesec pokušavamo da unapredimo rezultate

Ukoliko želite personalizovani pristup koji je kreiran za vaš biznis, kontaktirajte nas!

Profesionalne usluge PPC
SEO ili PPC

SEO optimizacija vs Google Ads kampanje?

Sudar titana i večita borba – da li su isplativiji SEO ili Google Ads..

Kao vlasnik agencije koja nudi obe usluge, svakako mi je u interesu da vam naša ekipa pruži obe, međutim, postoje osnovne razlike kojih treba biti svestan i baš zbog toga treba jasno definisati kome je šta potrebno.

Kada je reč o SEO-u, optimizaciji za internet pretraživač, pričamo o dugoročnoj investiciji koja sporim ali izvesnim tokom, organskim putem dovodi sajt klijenta na prvu stranicu Google-a (ono o čemu mnogi maštaju). Takođe, najveći rezultat koji kroz SEO saradnju klijent može da ostvari jeste dolazak do prve pozicije na prvoj strani za određenu pretragu. Prednost SEO-a je ta što ona ne mora da iziskuje dodatno ulaganje u budžet, za razliku od Google oglasa i to što, kada se sajt dobro optimizuje, on će zasigurno neko vreme držati svoju poziciju (naravno uvek može doći do oscilacija, a to zavisi od vaše konkurencije). Mana kod SEO optimizacije je ta što je ona sporijeg karaktera i što ne može niko sa sigurnošću da tvrdi kada i na koju poziciju će se izrangirati neki sajt.

Sa druge strane, Google reklame su tu da nam pruže instant rešenje. Iako iziskuju dodatni budžet, koji nekim biznisima često predstavlja opterećenje, Google PPC oglasi kroz samo nekoliko sati mogu pozicionirati sajtove naših klijenata na prve 3 pozicije, na prvoj stranici Google-a. Optimizaciju ovih oglasa usmeravamo isključivo na transakcione ključne reči, tako da su oni uvek usmereni ka kupcima koji su već spremni da potroše novac i traže gde će to da urade.

Iz tog razloga njihova isplativost može biti veoma visoka, i efekat se vidi odmah – ne mora se čekati 3 do 6 meseci da bi se povećao promet robe ili usluga. Mana oglasa je i više nego jasna – nakon što se oni isključe, staje i prodaja. Ne ostavljaju ništa u amanet, jer su tako koncipirani, kao kredit za telefon – uplatiš i možeš da pričaš, a kad potrošiš sve.. Pa onda više ne možeš 😉

Kada klijent nije siguran šta je za njega od ove dve usluge bolje, uvek održimo konsultaciju i trudimo se da razumemo njegove potrebe, kao i da ga na osnovu iskustva posavetujemo u šta bi bilo efikasnije uložiti novac. 

Ukoliko ste i vi u nedoumici da li je bolje investirati dugoročno u SEO, ili agresivno napasti tržište Google reklamama pošaljite nam upit za sastanak. Mi ćemo biti voljni da vas saslušamo i damo predlog na koji način i uz koje usluge bismo mi mogli da vam poboljšamo prisustvo i online poslovanje

Poruči PPC usluge

Bilo da se vaša delatnost bavi distribucijom usluga ili proizvoda, sigurni smo da se uz adekvatan pristup PPC oglašavanju vaše poslovanje može drastično unaprediti. Pogledajte naše pakete i odredite koji je najbolji fit za vaš biznis, a ukoliko niste sigurni šta bi mogla biti dobitna kombinacija za vas, pošaljite nam upit i zakažite sastanak – vrlo rado ćemo vam pomoći u tome!

Radujemo se novim poslovnim avanturama i uspesima koje ćemo ostvariti zajedno!